HET ONTWERPEN VAN JULLIE KAARTJE

Het fijne van de editor, is dat jullie zelf (oneindig veel) verschillende kaartjes kunnen ontwerpen en kunnen opslaan in jullie account. Wanneer jullie kindje is geboren, hoeven jullie alleen nog maar de geboortedetails aan te passen en kunnen jullie het gewenste kaartje bestellen. Wanneer jullie dus nog niet (willen) weten of het een jongen of een meisje wordt, dan is dit heelmaal geen probleem. Zet 2 (of dus meerdere) kaartjes klaar in jullie account.

Wij hebben ontzettend veel kaartjes op de site staan. Op het plaatje kunnen jullie zien in welk formaat wij desbetreffende kaartjes aanbieden. Als jullie op het kaartje klikken, staan op de pagina van het kaartje, de exacte maten nog eens vermeldt.  Zo zien jullie dus enkele kaartjes, maar ook kaartjes die je open kunt klappen. Willen jullie een bepaald kaartje liever in een ander formaat? Laat het ons even weten. Dan maken we dit formaat aan en zetten we hem op de site, zodat jullie deze kunnen bewerken in de editor. Als jullie echt een kaartje op maat willen laten maken (dus een nieuw ontwerp, naar jullie wens), kan dit via Ontwerpstudio. Hier zijn extra ontwerpkosten aan verbonden. Het aanpassen van een bestaand kaartje op de site, naar een ander formaat, is uiteraard gratis.

In de editor staan alle lettertypes die je op de verschillende kaartjes ziet, toegevoegd. Jullie kunnen het lettertype of de lettertypes (want sommige kaartjes hebben meerdere soorten lettertypes) uiteraard wijzigen in de editor. De lettertypes die wij hebben gekozen, mogen jullie eigenlijk zien als een voorbeeld. Een voorbeeld van hoe wij het mooi zouden vinden. Maar het kan op zoveel verschillende manieren mooi zijn, dus prima als jullie kiezen voor andere lettertypes. Jullie vinden de verschillende lettertypes in de editor. Klik op de tekst die jullie willen wijzigen, in het toolbalkje staan rechts de lettertypes. Klik op een ander lettertype en pas het tekstbalkje aan om de tekst groter of kleiner te maken. Uitleg over de editor vinden jullie ook onder Info op onze website.

Het is mogelijk om, nadat jullie de bestelling hebben geplaatst en betaald, een jpeg-bestand van het kaartje te ontvangen. Dit is kosteloos. Wat we niet doen is een PDF-bestand van het kaartje sturen of verkopen. Dit i.v.m. de copyright.

Uitleg over de editor vinden jullie ook onder Info op onze website.

Zie onder Kaartjes de pagina Kraamborrel. En zie onder Extra de pagina Labels.

Bij een hele hoop kaartjes is er ook een hele hoop aan te passen, maar niet alles. Bepaalde kaartjes hebben vaste elementen. Daar is helaas niet zoveel aan te veranderen, dan kunnen jullie beter kiezen voor een ander kaartje. Of een kaartje volledig op maat, dit behoort ook tot de mogelijkheden. Ga voor informatie hiervoor onder Info naar Ontwerpstudio.

Dit kan! In de editor zien jullie links een upload-wolkje. Upload hier een afbeelding vanaf jullie computer. Deze kunnen jullie dan vervolgens toevoegen aan het kaartje en verslepen naar de juiste plek. Maar, let op: sommige afbeeldingen mogen niet gebruikt worden, mensen kunnen namelijk rechten bezitten op een bepaalde afbeelding. Hierop staan hoge boetes. The Happy Hippo is niet aansprakelijk als er een afbeelding wordt gebruikt, welke achteraf niet gebruikt had mogen worden. De afbeeldingen die jullie in onze editor vinden, kunnen jullie allemaal zonder problemen gebruiken.
Uitleg over de editor vinden jullie ook onder Info op onze website.

KLEUREN EN FOLIEDRUK

De kleuren op jullie beeldscherm geven slechts een indicatie van de kleur van het kaartje. Kleuren die jullie zien op jullie beeldscherm zijn namelijk ‘schermkleuren’. Hoe je deze kleur ziet, is afhankelijk van jullie beeldscherm. Hoe het wordt gedrukt, kan altijd afwijken van de schermkeuren, omdat het merk inkt wordt opgebouwd.
Wij leveren niet standaard een proefdruk. Zie hiervoor de uitleg onder Info op de pagina Proefdruk.

Zie uitleg over kleuren bij de vraag hierboven. Enveloppen worden gemaakt van gekleurd papier. De kleuropbouw van de envelop, kan dus iets afwijken van de kleuren op het kaartje.

In de editor staan een selectie aan kleuren, maar jullie kunnen ook gewoon zelf een andere kleur kiezen. Wanneer je naar het kleurenpallet gaat in de editor, zie je rechts bovenin een plusje. Wanneer je hierop klikt, kunnen jullie een eigen kleur selecteren en deze gebruiken.

Wanneer jullie dit willen weten, kunnen jullie het beste even contact met ons opnemen. We kijken dan graag even met jullie mee. Het verschilt namelijk per ontwerp of dit mogelijk is.

Dit kan! Laat ons eventjes weten welk kaartje jullie graag zouden willen met foliedruk en welke kleur foliedruk. Dan maken wij deze aan in de editor en zetten wij deze bij de foliedruk kaartjes op de website. Tip: laat ons ook even weten als jullie een ander formaat willen van het kaartje, dit kan namelijk ook.

Alleen de kaartjes die onder de pagina Foliedruk staan, kunnen gedrukt worden met foliedruk. Wanneer jullie de andere kaartjes (zonder foliedruk) bewerken in de editor, zien jullie in het kleurenpallet wel de foliedruk kleuren staan. Echter is het niet de bedoeling dat jullie in een gewoon kaartje, foliedruk kleuren toepassen. Dit omdat foliedruk kaarten duurder zijn. Zien wij dus een gewone kaart binnen komen, waarop jullie een foliedruk kleur hebben geselecteerd, dan zullen wij hierop met jullie terug komen.
Als jullie een gewoon kaartje in foliedruk terug willen zien op de site, dan kunnen jullie ons mailen. Hierna zetten wij het gewenste kaartje onder de pagina foliedruk. En vanuit daar kunnen jullie deze aanpassen.
Wanneer jullie wel in het juiste scherm zitten, namelijk pagina foliedruk en jullie kiezen daar een kaartje en bewerken deze in de editor, dan kunnen jullie de foliedruk kleuren aanpassen naar goud, zilver en koper. Maar jullie kunnen ook bepaalde delen van het kaartje foliedruk uitvoeren en bepaalde delen niet. Denk bijvoorbeeld aan een wit kaartje, met roze naam en gouden foliedruk hartjes erop. Er is veel mogelijk.

VERZENDEN & BEZORGEN

Bij The Happy Hippo worden er voor bestellingen binnen Nederland en België vanaf €50 geen verzendkosten gerekend. Tot €50,- wordt standaard €2,50 gerekend voor verzending.
Verzendingen buiten Nederland en België hebben een extra toeslag.

Meestal is 1 postzegel voldoende. Jullie kunnen dit altijd even checken. Weeg (of laat dit doen) het kaartje inclusief de envelop.

Nee, helaas bieden we dit niet standaard aan. Kunnen jullie toch wel wat hulp gebruiken bij het versturen? Neem dan contact met ons op.

Bij brievenbuspakketjes tot 20 stuks aan kaarten of enveloppen, ontvangen jullie geen track & trace. Bij alle verzending dan meer dan 20 kaartjes wel. We verzenden onze producten met PostNL.

(Bijna) alle bestellingen bij The Happy Hippo zijn maatwerk. Bestelde kaartjes worden speciaal voor jullie gedrukt. Het herroepingsrecht is daarom niet van toepassing op speciaal voor jullie gedrukte bestellingen. Echter willen wij wel meedenken naar een gepaste oplossing, wij vinden tevredenheid namelijk erg belangrijk. Eventueel kunnen jullie enveloppen wel retour sturen, echter zijn de retourkosten dan wel voor jullie rekening.

ACCOUNT & PRIJZEN

Een account aanmaken bij The Happy Hippo is heel eenvoudig. Klik bovenaan de pagina op ‘inloggen/registreren’. Hierna kom je in het inlogveld of zie je rechts op de pagina registreren. Klik hier op en vul de gegevens in.

Hmm, wat irritant. Probeer het e-mailadres nog eens rustig in te tikken en het wachtwoord ook. Let op dat de capslock niet aan staat. Lukt het nu nog niet? Neem even contact met ons op, dan kijken wij wat we voor jullie kunnen doen.

Wanneer jullie bezig zijn met het bewerken in de editor, kunnen jullie kiezen voor preview.

De door jullie ontworpen kaartjes blijven altijd in jullie account staan. Wanneer jullie het account verwijderen, verdwijnen ook al jullie gegevens en de ontwerpen.

Helaas kunnen wij dit ook niet meer terug vinden.

ENVELOPPEN, PAPIER EN EXTRA'S

Dit kan! Het is super fijn om vooraf de enveloppen te schrijven, dit scheelt een hoop werk na de geboorte. Deze worden dan naar jullie verzonden via een brievenbus pakketje. Maar let wel: iedere ‘losse’ verzending is slecht voor het milieu. Hoe minder verzendingen, hoe beter. Probeer dus zo veel als mogelijk in 1 keer te bestellen, dit scheelt jullie ook nog eens onnodige verzendkosten. Enveloppen zijn te vinden op de pagina Enveloppen onder Extra.

Er zitten geen standaard enveloppen bij de kaartjes. Jullie kunnen voor de enveloppen kiezen uit verschillende kleuren, voorbeelden hiervan staan op de pagina Enveloppen. Het is geen verplichting om enveloppen bij jullie kaartjes te bestellen, maar wel erg handig en onze enveloppen zijn van goede kwaliteit! Soms zien we dat mensen goedkope enveloppen halen en dat de kaartjes hierdoor beschadigd en gekreukt binnen komen bij de ontvangers. Dit wil je niet. Dus het is goed dat jullie hier vooraf goed over na denken. Willen jullie een andere kleur envelop dan de standaard kleuren die wij aanbieden, neem dan eventjes contact met ons op. Jullie dienen er dan wel rekening mee te houden dat afwijkende kleuren en wensen, iets duurder kunnen zijn. Maar dit kunnen we jullie allemaal vertellen wanneer jullie contact met ons opnemen.

Verkeerde enveloppen besteld?
Dit kan gebeuren. Jullie kunnen de enveloppen retour sturen, de retourkosten zijn in dit geval voor jullie rekening. Wij kijken graag eventjes met jullie mee, wanneer jullie nieuwe enveloppen hebben besteld, of jullie nu wel de goede maat hebben besteld. Het zou zonde zijn als het weer mis gaat.

Verkeerde enveloppen ontvangen?
Neem in dit geval even contact met ons op, hier is iets fout gegaan. We willen de verkeerde enveloppen graag retour ontvangen, de retourkosten zijn in dit geval voor onze rekening. Wij sturen dan de juist enveloppen jullie kant op.

Wij hebben zelf een kaartje op kraft papier laten drukken, voor het geboortekaartje voor ons zoontje. We hadden een heel gaaf ontwerp met groene kleuren, dit viel uiteindelijk helemaal in het niet op het papier. Wij vonden dit niet zo erg, maar het ontwerp wat wij hadden, was uiteindelijk veel mooier geweest op metalic papier of natuurkarton. Kraft/karton-look is zeker een optie, maar alleen wanneer jullie een kaartje op maat laten maken. De designer kijkt dan met jullie mee hoe het (samen met jullie) ontworpen kaartje het mooiste uitkomt op kraft/karton-look papier. Neem dus contact op met de Ontwerpstudio, wanneer jullie deze wens hebben.

Ja, dit kan. Bekijk de pagina Sluitzegels. Deze worden dan naar jullie verzonden via een brievenbus pakketje. Tip: als jullie toch al dingen vooraf gaan bestellen, bestel dan bijvoorbeeld ook alvast Enveloppen en Houten elementjes. Zo veel mogelijk dingen in 1 keer bestellen scheelt jullie verzendkosten en is ook nog eens beter voor het milieu.

Dat kan zeker! Ga naar de pagina Sluitzegels of stuur ons een mailtje/gebruik het Contactformulier.

OVERIGE

Wij van The Happy Hippo vinden het belangrijk om verantwoordelijk om te gaan met het milieu. Daarom hebben wij besloten om geen proefdruk aan te bieden. Dat scheelt op jaarbasis enorm veel papier, sorteerwerk en ritjes voor de post. Mochten jullie dit écht graag willen. Dan kunnen we deze uiteraard tegen een kleine vergoeding voor jullie drukken. Zie hiervoor de pagina Proefdruk.

Wanneer jullie kindje te vroeg is geboren, is dit in principe geen probleem. Het enige is: wanneer jullie een kaartje op maat willen, dan is dit lastig. Via ontwerpstudio bieden we dit aan, maar hieraan zit ook ontwerp-tijd verbonden. Daarom raden wij jullie dan aan, een kaartje te kiezen uit de shop en deze helemaal naar wens zelf aan te passen. Als de levering te lang duurt, kunnen we ook altijd een spoedorder in werking zetten voor jullie. Neem hiervoor even contact met ons op, dan bekijken we de mogelijkheden.

Bij The Happy Hippo zijn met regelmaat leuke acties gaande. Een actiecode kunnen jullie in de winkelwagen (van jullie bestelling) activeren. Jullie vullen deze dan in bij het hiervoor bestemde vakje. Wel goed om te weten: per klant mag er maar 1 actiecode worden gebruikt. Wanneer jullie de bestelling opdelen, of op verschillende namen bestellen, om zo meerdere keren de actiecode te kunnen gebruiken, kunnen wij dit altijd zien in het systeem. Hier zullen we dan ook met jullie op moeten terugkomen.

Nee, als de bestelling geplaatst en betaald is, kunnen jullie deze niet meer annuleren. Als je kort na de bestelling ziet dat jullie een foutje hebben gemaakt, geef dit dan z.s.m. door. Wie weet kunnen we dit nog aanpassen.